fredag 18. juni 2010

Favoritt café

Globe cafe i Coogee. Min yndling her nede. Superkoselig sted, og masse
godt på menyen. Er som regel hit vi går for å spise frokost og jeg
er trofast mot retten "Love Eggs" som består av posjerte egg, bacon,
surdeigsbrød, sautert spinat og tomatsalsa med balsamico. Mmm! Ikke
det sunneste i verden, men det kunne vært verre. Kan for eksempel
bestille Hearty Pancakes, som er et tårn med tjukke buttermilk
pannekaker; servert med sirup, bacon og masse krem. Haha.

2 kommentarer:

  1. De pannekakene hørtes jo sunne ut, og 0 e-stoffer ... §:o)

    SvarSlett
  2. Oooh, buttermilk pancakes *sukk* Jeg kan styre meg for den kremen amerikanerne, og tydeligvis også australierne skal pøse på pannekakene, men jeg må innrømme at pancakes ble en rimelig vanlig frokost i USA ja.

    SvarSlett